SEGONA PASSEJADA PER A LA GENT GRAN A MONTSERRAT

Divendres, 28 de desembre de 2018
Arriba la segona passejada d’aquest any que farem el dia 22 de gener a Montserrat. La següent es farà a Collserola (5 de març), Parc del Montnegre (9 d’abril) i la darrera de cloenda. Qui hagi participat a tres de les quatre caminades rebrà un premi a la fidelitat.
 
Us podeu inscriure a partir del dia 27 de desembre a l’Ajuntament e Navarcles o bé al pavelló. Places limitades i per rigorós ordre d’incripció.
 
El dia 22 de gener sortirem a les 8,15 amb autocar de la plaça Dr. Fleming, al costat del Baviera i tornarem a Navarcles a les 4 de la tarda aproximadament. L’itinerari és de 8 kms. Aproximadament.
 
Esmorzarem i dinarem durant la passejada, es podrà fer de de pic-nic (s’ha de portar de casa), o bé a algun restaurant de Montserrat. Igualment cal dur una motxilla, amb aigua, protecció per la pluja-fred i ganyips.
Darrera actualització: 23.09.2020 | 14:17