CARNAVARCLES 2019

Dissabte, 9 de març de 2019
9 / MARÇ / DISSABTE / 18 H / PAU CLARIS
A les 16,30 h. inscripcions al c/ Pau Claris, al costat de la Xaranga, i formació de la rua del Carnavarcles.
A les 18 h. inici de la rua. Ull carrosses aquest any canviem el circuit a causa de les obres del c/ de la Sort!!!, sortirem del c/ Pau Claris, Av. Generalitat, c/ Creueta, Passeig de les Fonts, Av. Piscines i Esports, c/ Badalona, c/ S. Bartomeu, Pº Angel Vivó, Crta. Manresa, Pl. Clavé, c/ Nou, Pl. de la Vila, Passeig Cervantes i pavelló
A les 20 h., al pavelló d’esports botifarrada del Carnavarcles, els tiquets de la botifarrada els podeu comprar anticipadament a partir de les 4,30 h. al c/ Pau Claris i al pavelló quan arribi la rua.
A 2/4 de 9 del vespre al pavelló animació infantil a càrrec de Jaume Barri i per acabar actuació de Frikibingo.
Les carrosses i les comparses us podeu inscriure anticipadament a l’Ajuntament a partir del 25 de febrer, els grups amb inscripcions anticipades si ho indiqueu al moment de la inscripció teniu dret a reservar taula a la botifarrada que es farà al pavelló.
ORGANITZA: EL REBOT NAVARCLÍ I AJUNTAMENT DE NAVARCLES
Darrera actualització: 23.09.2020 | 19:19